ΕΑΑΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΗ ΛΗΨΗΣ ΛΟΥΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΔΑ ΖΟΥΜΠΕΡΙ

 

Παραθερισμός Προσωπικού στα ΚΕΔΑ της ΠΑ Έτους 2025

    Σας γνωρίζεται ότι, στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχουν τα ΚΕΔΑ, αποφασίστηκε η λειτουργία εφαρμογής στην ιστοσελίδα της ΠΑ (haf.gr – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ), μέσω της οποίας επιτυγχάνεται:

     α. Διαχείριση του αριθμού των εισερχόμενων δικαιούχων για λήψη λουτρού και φαγητού και των προσκεκλημένων των παραθεριστών, μέσω της θέσπισης μέγιστης οροφής ατόμων που μπορεί να διαχειριστεί το ΚΕΔΑ. Ο κάθε δικαιούχος που επιθυμεί να εισέλθει στο θέρετρο για λήψη λουτρού και φαγητού ή να προσκαλέσει άτομα εφόσον παραθερίζει, ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των κενών θέσεων για τις επόμενες επτά ημερολογιακές ημέρες και υποβάλλει κράτηση. Με τον τρόπο αυτό:

        (1) Ελέγχεται ο αριθμός των εισερχομένων στο θέρετρο, ώστε να αποφεύγεται η υπερβολική συγκέντρωση δικαιούχων, ιδιαίτερα σε περιόδους με αυξημένη επισκεψιμότητα.

        (2) Βελτιώνονται οι υπηρεσίες που προσφέρει το ΚΕΔΑ, κυρίως με τη μείωση του χρόνου αναμονής στους χώρους εστίασης, στη χρήση της παραλίας και των ψυχαγωγικών – αθλητικών εγκαταστάσεων.

    β. Διαχείριση των κενών δωματίων, τα οποία προκύπτουν από την πρόωρη αναχώρηση δικαιούχων ή ακυρώσεις, χωρίς τη δυνατότητα πλήρωσης λόγω έλλειψης αναπληρωματικών. Οι ενδιαφερόμενοι εισέρχονται στο κατάλληλο πεδίο της εφαρμογής, ενημερώνονται για τις ημερομηνίες όπου υφίσταται διαθεσιμότητα και προχωρούν σε κράτηση, με μόνο κριτήριο την ημέρα και την ώρα υποβολής της. Με τον τρόπο αυτό:

        (1) Αυξάνεται το ποσοστό κάλυψης των κενών δωματίων.

        (2) Δίνεται η δυνατότητα ενημέρωσης για την ύπαρξη κενών δωματίων σε οποιαδήποτε ώρα και ημέρα, χωρίς την ανάγκη δια ζώσης επικοινωνίας.

        (3) Αυξάνεται το αίσθημα δικαιοσύνης και αντικειμενικότητας στη διάθεση των κενών δωματίων.

    2. Η εφαρμογή για την τρέχουσα παραθεριστική περίοδο 2025, θα λειτουργήσει ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ στο ΚΕΔΑ ΖΟΥΜΠΕΡΙ.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

    Η κράτηση μπορεί να υποβληθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα www.haf.gr στη θέση «Διαδικτυακές Υπηρεσίες», στο πεδίο «Παραθερισμός Προσωπικού στα ΚΕΔΑ» [h-services.haf.gr].

    Η είσοδος στην εφαρμογή για τους αποστράτους γίνεται την είσοδο στο πεδίο «Παραθερισμός Προσωπικού στα ΚΕΔΑ» [h-services.haf.gr], απαιτείται αρχικά η ΕΓΓΡΑΦΗ τους στην υπηρεσία και εν συνεχεία η σύνδεσή τους με τον λογαριασμό email και τους κωδικούς που δημιούργησαν. Σε περίπτωση προβλήματος, Γραμμή Τηλεφωνικής Υποστήριξης Χρηστών (Helpdesk) του ΓΕΑ/ΚΜΗ στο τηλ. 210-659-4705.

ΛΗΨΗ ΛΟΥΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΟΥ

    Για την υποβολή κράτησης για τη λήψη λουτρού και φαγητού ισχύουν τα παρακάτω:

    Η σειρά προτεραιότητας για την αποδοχή της κράτησης καθορίζεται αποκλειστικά από την ημερομηνία και την ώρα υποβολής της.

    Δίνεται η δυνατότητα κράτησης εντός των επόμενων 7 ημερολογιακών ημερών.

    Υφίσταται δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης μέσω της εφαρμογής.

    Η κράτηση ισχύει για όλη την ημέρα, χωρίς περιορισμό στην ώρα άφιξης και αναχώρησης.

    Η επιτυχής υποβολή κράτησης δεν καταργεί τον φυσικό έλεγχο που προβλέπεται να διενεργείται στις πύλες του Θερέτρου. Προς τούτο και με ευθύνη του δικαιούχου, όλα τα μέλη που τον συνοδεύουν θα πρέπει να φέρουν τα απαιτούμενα πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με τον δικαιούχο (π.χ. κάρτες εισόδου στα ΚΕΔΑ, αστυνομική ταυτότητα, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης).

    Μετά την επιτυχημένη υποβολή κράτησης, εκδίδεται και αποστέλλεται στο λογαριασμό email του δικαιούχου μοναδικός εξαψήφιος κωδικός και QR Code. Κατά την είσοδο στο Θέρετρο ο δικαιούχος θα πρέπει να επιδείξει ένα από τα δύο στα όργανα της πύλης.

    Σε περίπτωση εισόδου μέλους, χωρίς τη συνοδεία του δικαιούχου (συζύγους, γονείς, ενήλικα τέκνα κλπ), η κράτηση θα γίνεται από τον δικαιούχο, ο οποίος θα χορηγεί τον μοναδικό εξαψήφιο κωδικό και το QR Code στο μέλος/λη.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΘΕΡΙΣΤΕΣ

    Για την υποβολή κράτησης από παραθεριστές, προκειμένου να εισέλθουν προσκεκλημένοι τους στο Θέρετρο, ισχύουν τα παρακάτω:

        Η σειρά προτεραιότητας για την αποδοχή της κράτησης καθορίζεται αποκλειστικά από την ημερομηνία και την ώρα υποβολής της.

        Δίνεται η δυνατότητα κράτησης εντός των επόμενων 7 ημερολογιακών ημερών, μόνο για τις ημέρες Δευτέρα έως Πέμπτη, εξαιρουμένων των επίσημων αργιών.

        Υφίσταται δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης μέσω της εφαρμογής.

        Οι προσκεκλημένοι δύναται να είναι συγγενείς ή φίλοι και δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους 4 ενηλίκους και τα τέσσερα τέκνα.

        Η κράτηση ισχύει για όλη την ημέρα, χωρίς περιορισμό στην ώρα άφιξης και αναχώρησης.

    Μετά την επιτυχημένη υποβολή κράτησης, εκδίδεται και αποστέλλεται στο λογαριασμό email του δικαιούχου μοναδικός εξαψήφιος κωδικός και QR Code. Κατά την άφιξη των προσκεκλημένων στο Θέρετρο, ο δικαιούχος θα πρέπει να παρευρίσκεται στην πύλη, να επιδείξει έναν από τους δύο κωδικούς στα όργανα και να συνοδεύσει τους προσκεκλημένους του, σύμφωνα με τις οδηγίες των στελεχών του Θερέτρου.

    Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της κράτησης για είσοδο προσκεκλημένων αφορά μόνο σε αυθημερόν επίσκεψη και όχι σε διανυκτέρευση.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

    Για την υποβολή κράτησης από δικαιούχους σε κενά δωμάτια, τα οποία προκύπτουν από την πρόωρη αναχώρηση δικαιούχων ή ακυρώσεις, χωρίς τη δυνατότητα πλήρωσης λόγω έλλειψης αναπληρωματικών, ισχύουν τα παρακάτω:

    Η σειρά προτεραιότητας για τη διαμονή των στελεχών καθορίζεται αποκλειστικά από την ημερομηνία και την ώρα υποβολής της κράτησης.

    Το κάθε κενό δωμάτιο εμφανίζεται στην εφαρμογή συνοδευόμενο από τις ημερομηνίες που είναι διαθέσιμο.

    Ο δικαιούχος ανάλογα με τις ημερομηνίες που τον εξυπηρετούν, επιλέγει το διαθέσιμο δωμάτιο.

    Υφίσταται δυνατότητα διαμονής από 1 έως και 9 διανυκτερεύσεις.

    Υφίσταται δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης μέσω της εφαρμογής.

    Σε περίπτωση πρόωρης αναχώρησης, ο δικαιούχος χρεώνεται μόνο για τις ημέρες διαμονής του και το δωμάτιο διατίθεται εκ νέου στους δικαιούχους μέσω της εφαρμογής.

    Μετά την επιτυχημένη υποβολή κράτησης, ο δικαιούχος ενημερώνεται για την αποδοχή της κράτησης με μήνυμα μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλωθεί στη φόρμα της εφαρμογής.

Πηγή: ΕΑΑΑ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια